Friday, October 16, 2015

Filled Under:

Terkini...3 GAMBAR SAYU... 6 MAUT Akibat rempuh lori berhenti tepi jalan !!! Al Fatihah



Kemalangan di LPT2 Perasing mengorbankan 6 sekeluarga semalam.
KUALA TERENGGANU – Puteri Nabilah Azaman, 19, tidak mengikut keluarganya yang terkorban dalam nahas tengah hari tadi kerana dia bakal menduduki peperiksaan kolejnya.
“Ketika bersarapan pagi di rumah, ayah beria-ria mengajak saya untuk turut serta ke Kuantan, tapi saya terpaksa menolak pelawaannya. Esok saya kena ambil kertas akhir untuk subjek Matematik.
“Tidak lama selepas itu, saya diberitahu mereka (keluarganya) terlibat dengan kemalangan,” kata pelajar Kolej Vokasional Wakaf Tembusu ini.
Baca : Jenazah Aliff Hateem dan adik dikebumikan satu liang lahad
Bapanya Azaman Ramli, 49, dan ibu tirinya Noor Akmal Mohd Zain, 48, serta empat adik beradiknya terkorban dalam kemalangan di Kilometer 258, Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT 2) berdekatan Hentian Rawat dan Rehat Perasing di Jabor.

Kereta Toyota Camry yang dipandu bapanya dilapor terbabas dan merempuh belakang sebuah treler.
Anak sulung ini berkata bapanya yang bekerja sebagai Pengurus Pusat Servis Proton Bukit Kecil di Kuala Terengganu di sini mahu ke Kuantan untuk menemui seorang rakan lamanya bagi membincangkan mengenai pertukaran lokasi kerjanya ke Kota Baharu pada 1 November ini.
“Saya sangat sedih dengan pemergian mereka dalam sekelip mata dan hasrat ayah untuk berjumpa rakannya juga tidak kesampaian. Dua minggu lepas saya baru sahaja kematian ibu kandung saya,” katanya. – Bernama




0 comments:

Post a Comment